Veel gestelde vragen
Toeslagen en prijsverhogingen:
De tarieven voor onder andere transport, energie, grondstoffen en verpakkingen zijn dit jaar aanzienlijk gestegen. Er wordt steeds meer gewerkt met verzendtoeslagen door alle verzendpartijen. Door deze sterk verhoogde kosten voor verzending ontkomen we er niet meer aan om in sommige gevallen een verzendtoeslag te moeten berekenen op uw pakket. De verkoopprijzen van producten kunnen per dag verschillen. Wij proberen u een zo goed mogelijk aanbod te doen, maar ontkomen helaas niet aan prijsverhogingen.
Wij verzenden uw bestelling binnen 1 – 4 werkdagen. Heeft u haast? Neem dan even contact met ons op, dan kijken wij wat wij voor u kunnen betekenen.
Voor bestellingen beneden de € 250,-* worden € 5,95* verzendkosten in rekening gebracht. Daarboven wordt uw bestelling franco geleverd.
MOGELIJKE EXTRA VERZENDTOESLAGEN NEDERLAND:
Lengtetoeslag | 1 meter en langer € 3,50* (eenmalig per bestelling)
(* exclusief 21% btw)
Voor alle bestellingen worden € 5,95* verzendkosten in rekening gebracht.
MOGELIJKE EXTRA VERZENDTOESLAGEN BELGIË
Hygiënepapier en afvalzakken | € 1,-* per item extra
Lengtetoeslag | 1 meter en langer € 3,50* (eenmalig per bestelling)
(* exclusief 21% btw)
Intracommunautaire levering mogelijk voor zakelijke klanten
DUITSLAND: Voor alle bestellingen worden € 5,95* verzendkosten in rekening gebracht.
MOGELIJKE EXTRA VERZENDTOESLAGEN DUITSLAND
Hygiënepapier en afvalzakken | € 1,-* per item extra
Lengtetoeslag | 1 meter en langer € 3,50* (eenmalig per bestelling)
(* exclusief 21% btw)
Intracommunautaire levering mogelijk voor zakelijke klanten
Overige landen op aanvraag
Wij verzenden met PostNL, u ontvangt in de meeste gevallen van ons een track en trace-code nadat het pakket is gescand bij de PostNL.
Bij palletzendingen gaan wij uit van normale openingstijden bij uw bedrijf, u ontvangt van ons geen trackingcode. Uiteraard kunnen wij u informeren over uw zending, neem dan contact op met ons.
Niemand thuis bij het bezorgen van het pakket?
Dan wordt deze afgegeven bij de buren of bij een PostNL-punt**. In de e-mail en in de PostNL-app vindt u een track & trace code. Met deze code kun u zien waar het pakket afgehaald kan worden.
Geen mail met track en trace code ontvangen? Controleer de spam of neem contact op met ons.
PostNL bezorgers laten geen papieren “niet-thuis” bericht achter!
**Haal het pakket op binnen 1 week. Daarna gaat het terug naar de afzender.
Zakelijke klant worden en Achteraf betalen?
zakelijke klant worden en regelmatig een bestelling plaatsen? Achteraf betaling is meestal mogelijk.
U kunt dit verzoek indienen via info@roveq.nl, wij reageren zo spoedig mogelijk.
U kunt bij ons veilig betalen met Ideal, Bankcontact/mister cash, creditcard, Giropay, EPS, paypal, Belfius Direct Net, SOFORT Banking en vooraf overboeken. Staat uw betaalmethode hier niet tussen, laat ons dit dan weten.
U kunt uw BTW nummer invullen tijdens het afrekenproces, dit nummer wordt gecontroleerd in het EU/VIES systeem, indien correct vervalt het BTW bedrag. Voor verzending zal dit nogmaals gecontroleerd worden.
Het BTW nummer moet overeenkomen met het factuuradres. De bestelling kan alleen geleverd worden in het land van het factuuradres.
Gebruik geen spaties of punten in het BTW nummer.