Veel gestelde vragen

LET OP: (update 08-01-2024)

Wij verhuizen o9p dit moment naar een groter pand om u nog beter van dienst te zijn. Er kunnen echter vertragingen ontstaan met bestellingen omdat wij tijdelijk uit 2 magazijnen werken. Wij proberen dit uiteraard tot het minimum te beperken maar kunnen het niet voorkomen.

LET OP: (update 08-01-2024)

Wij verhuizen o9p dit moment naar een groter pand om u nog beter van dienst te zijn. Er kunnen echter vertragingen ontstaan met bestellingen omdat wij tijdelijk uit 2 magazijnen werken. Wij proberen dit uiteraard tot het minimum te beperken maar kunnen het niet voorkomen.

Wij verzenden uw bestelling binnen 1 – 4 werkdagen. Heeft u haast? Neem dan even contact met ons op, dan kijken wij wat wij voor u kunnen betekenen.

 

Voor bestellingen beneden de € 250,-* worden € 5,95* verzendkosten in rekening gebracht. Daarboven wordt uw bestelling franco geleverd.

MOGELIJKE EXTRA VERZENDTOESLAGEN NEDERLAND:

Lengtetoeslag | 1 meter en langer € 3,50*  (eenmalig per bestelling)

(* exclusief 21% btw)

Voor alle bestellingen worden € 5,95* verzendkosten in rekening gebracht.

MOGELIJKE EXTRA VERZENDTOESLAGEN BELGIË

Hygiënepapier en afvalzakken | € 1,-*  per item extra

Lengtetoeslag | 1 meter en langer € 3,50*  (eenmalig per bestelling)

(* exclusief 21% btw)

Intracommunautaire levering mogelijk voor zakelijke klanten

DUITSLAND: Voor alle bestellingen worden € 5,95* verzendkosten in rekening gebracht.

MOGELIJKE EXTRA VERZENDTOESLAGEN DUITSLAND

Hygiënepapier en afvalzakken | € 1,-*  per item extra

Lengtetoeslag | 1 meter en langer € 3,50*  (eenmalig per bestelling)

(* exclusief 21% btw)

Intracommunautaire levering mogelijk voor zakelijke klanten

Overige landen op aanvraag

Wij verzenden met PostNL of de DPD, u ontvangt in de meeste gevallen van ons een track en trace-code nadat het pakket is gescand bij de PostNL of DPD.

Bij palletzendingen gaan wij uit van normale openingstijden bij uw bedrijf, u ontvangt van ons geen trackingcode. Uiteraard kunnen wij u informeren over uw zending, neem dan contact op met ons.

Niemand thuis bij het bezorgen van het pakket?

Dan wordt deze afgegeven bij de buren of bij een PostNL-punt** of DPD-punt. In de e-mail en in de PostNL-app vindt u een track & trace code. Met deze code kun u zien waar het pakket afgehaald kan worden.

Geen mail met track en trace code ontvangen? Controleer de spam of neem contact op met ons.

PostNL bezorgers laten geen papieren “niet-thuis” bericht achter!

**Haal het pakket op binnen 1 week. Daarna gaat het terug naar de afzender.

Zakelijke klant worden en Achteraf betalen?

zakelijke klant worden en regelmatig een bestelling plaatsen? Achteraf betaling is meestal mogelijk.

U kunt dit verzoek indienen via info@roveq.nl, wij reageren zo spoedig mogelijk.

U kunt bij ons veilig betalen met IdealBankcontact/mister cash, creditcard, GiropayEPS, paypalBelfius Direct NetSOFORT Banking en vooraf overboeken. Staat uw betaalmethode hier niet tussen, laat ons dit dan weten.

U kunt uw BTW nummer invullen tijdens het afrekenproces, dit nummer wordt gecontroleerd in het EU/VIES systeem, indien correct vervalt het BTW bedrag. Voor verzending zal dit nogmaals gecontroleerd worden.

Het BTW nummer moet overeenkomen met het factuuradres. De bestelling kan alleen geleverd worden in het land van het factuuradres.

Gebruik geen spaties of punten in het BTW nummer.